Jobb

Home » Jobb

Lediga Jobb

Du som är intresserad är välkommen med din ansökan. Vettergymnasiet är ett studie- och yrkesförberedande gymnasium. Undervisningen är både teoretisk och praktisk där en helhetssyn genomsyrar hela utbildningen. Du ingår i ett arbetslag med helhetsansvar för en elevgrupp.

Engagerade, duktiga pedagoger och yrkesmänniskor som har en bred ämneskompetens är välkomna att söka till oss. Skicka in ditt CV och personligt brev till jobb@vettergymnasiet.se

Är du intresserad av vikariera hos oss, ring eller mejla!

Just nu är vi mycket intresserade av duktiga vikarier.

Skicka ditt CV till: jobb@vettergymnasiet.se

Vi söker dessutom nu en yrkeslärare till El- och energiprogrammet som kan undervisa och handleda våra elever inom inriktningen Dator- och kommunikationsteknik.

I tjänsten ingår att undervisa i yrkeskurserna så som Nätverksteknik, Dator- och nätverksteknik, Mekatronik, Elektronik och mikrodatorteknik eller andra kurser som ingår i programmet beroende på din kompetens.

Arbetet innebär både praktisk och teoretisk undervisning i de gymnasiekurser på El- och energiprogrammet där du coachar eleverna. Välkommen med din ansökan via mejl!